Maj 22, 2017

FAQ

Jak zamówić tłumaczenie?

Szybko, łatwo i wygodnie.

Poniżej znajdą Państwo najpopularniejsze pytania i odpowiedzi na nie.

√ Jestem zainteresowany zleceniem usługi, ale agencja nie prowadzi działalności w mojej okolicy?

Agencja prowadzi działalność wyłącznie za pośrednictwem Internetu, dzięki czemu zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną od Klientów z terenu całej Polski.

√ W jaki sposób zlecić wycenę tłumaczenia?

Jeżeli są Państwo zainteresowani uzyskaniem informacji na temat kosztu ewentualnego tłumaczenia pisemnego, wystarczy w postaci załącznika, na nasz adres e-mail lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, przesłać tekst/dokument do bezpłatnej i niezobowiązującej wyceny.

√ Dla jakich dokumentów będę potrzebować tłumaczenia uwierzytelnionego („przysięgłego”)?

Tłumaczenia uwierzytelnione („przysięgłe”) wykonywane są w przypadku tłumaczenia m.in. dokumentów samochodowych, dokumentów motocyklowych, świadectw, dyplomów, certyfikatów, aktów Urzędu Stanu Cywilnego (akty urodzenia, małżeństwa, zgonu).

√ Jak uzyskać wycenę i przesłać dokumenty do tłumaczenia uwierzytelnionego („przysięgłego”), np. dokumenty samochodowe, świadectwo, dyplom, certyfikat, akt Urzędu Stanu Cywilnego?

W tym celu wystarczy wykonać czytelne i kolorowe skany dokumentów i przesłać je w postaci załącznika na nasz adres e-mail lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. Na gotowym tłumaczeniu zostanie zamieszczona adnotacja: ,,tłumaczenie wykonane zgodnie z kopią/skanem”.

√ Czy cena tłumaczenia podana w wycenie jest ceną ostateczną?

Tłumaczenia pisemne rozliczane są na podstawie faktycznej ilości znaków w tekście źródłowym (tj. znaków w dokumencie przesłanym przez Klienta do wyceny), zaś w wycenie podajemy ostateczny koszt tłumaczenia.

√ Czy formatowanie tekstu zostanie zachowane zgodnie z oryginałem?

W przypadku dokumentów przekazanych do tłumaczenia nieuwierzytelnionego w postaci edytowalnej, formatowanie i układ tekstu będzie identyczny. W przypadku dokumentów przesłanych w postaci pliku pdf, .jpg, wygląd ostateczny może różnić się formatowaniem od oryginału.

√ Jak dokonać płatności za usługę?

Akceptujemy płatności w formie przelewu bankowego, a także za pośrednictwem systemu tPay. Dokonanie przedpłaty sumy określonej w wycenie jest dla naszej Agencji równoznaczne z potwierdzeniem zamówienia.

√ Ile potrwa realizacja zamówienia?

Termin wykonania tłumaczenia określany jest indywidualnie, w zależności od rodzaju zlecenia, zakresu językowego, objętości i specyfiki tekstu, etc. Szacunkowy termin wykonania tłumaczenia przedstawiany jest w wycenie.

√ Jak odebrać tłumaczenie?

Tłumaczenia zwykłe – w zależności od ustaleń – przesyłamy drogą e-mailową lub wydruk drogą pocztową, tłumaczenia uwierzytelnione (”przysięgłe”) – na wskazany adres drogą pocztową. Pokrywamy koszt przesyłki pocztowej.

Wycena



Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji zlecenia i akceptujesz nasz regulamin.

error: Content is protected !!